• Activiteiten

een spetterende musical: Camping "De vergane Glorie"

Na acht jaar zwoegen, kwam er voor groep 8B op maandag 8 juli een einde aan hun basisschooltijd.
De avond werd feestelijk afgesloten. De kinderen en ouders hadden heerlijk gekookt, zodat we met zijn allen konden genieten van een lekker en divers buffet. Na het eten kregen alle kinderen een plakboek mee, met daarin de creaties van groep 1 tot en met 8.
Ook kregen zij te horen hoe zij herinnerd zullen worden op school nu zij ons gaan verlaten.
8.jpg5b.jpg9c.jpg

3d.jpg5d.jpg3e.jpg

Toen het officiĆ«le gedeelte erop zat, gingen de kinderen zich omkleden voor de musical.
Zij hebben het hele jaar al uitgekeken om te laten zien wat ze kunnen op het podium en nu was het moment daar! De kinderen konden altijd heel goed samenwerken, waren erg creatief en beschikten over een enorme fantasie. Dit kwam allemaal samen in een zelfgeschreven musical over een camping 'Vergane glorie'.
De bomvolle zaal met alle aanwezige ouders/broers/zussen/opa's/oma's/juffen/meesters en nog veel meer haalde het beste in de kinderen naar boven. Zij brachten met heel veel flair een laatste ode aan de klas en school uit. Na afloop mochten zij behalve het daverende applaus ook nog een afscheidslied van de juffen en meesters in ontvangst nemen. Daarna was er nog even tijd om voor het laatst wat met de aanwezigen te drinken, maar vooral nog even te spelen op het schoolplein.

De Sint Janschool nam zo in stijl afscheid van een heel bijzondere groep kinderen!