Vlak voor de meivakantie nog een korte nieuwsbrief met o.a. informatie over: de schoolstraat, de verhuizing en het feestelijk onthaal van de groepen 7 en 8.

Schoolstraat

De kruising van de Van Kinsbergenstraat en de Chasséstraat wordt 's ochtends afgesloten.

Elke ochtend van 8.10 uur tot 8.40 uur kunt u alleen met de fiets of lopend de Chasséstraat in komen. De weg is dan afgesloten door middel van een hek. Ouders van de Meidoorn en de St. Jan staan t/m 4 juni bij de afzetting om, indien nodig, tekst en uitleg te geven. De afsluiting duurt tot de zomervakantie. Wij zijn bijzonder blij dat veel ouders ons willen helpen.

Na deze schoolstraat-maanden zullen wij deze proefperiode met elkaar evalueren.

In de bijlagen vindt u een brief en een plattegrond van de gemeente.

Verhuizing

De verhuizing van groep 3a, 3b, 4a, 4b, 5a, 5b, 6a en 6b is zeer voorspoedig verlopen. Binnen twee dagen zaten alle kinderen in hun nieuwe lokaal en waren alle verhuisdozen uitgepakt.

De verhuisdozen zijn inmiddels naar de Meidoorn gebracht. Zij gaan namelijk volgend schooljaar verbouwen. Drie groepen gaan het hele schooljaar naar de Joop Westerweelschool en tien groepen gaan naar het gebouw waar voorheen de Vlinderboom zat.

Feestelijk onthaal

Vanmiddag hebben wij onze groepen 7a, 7b, 8a en 8b feestelijk onthaald op de St. Jan.

Na rondje door de gehele school en begeleid door het lied "Dansen op de St. Jan" zijn ze in hun nieuwe lokaal onder het genot van een drankje en een snoepje welkom geheten door de directie.

Wij wensen u en de kinderen en alle collega's een fijne vakantie.

Jan & Dieneke.

pdfVerspreidingsgebied schoolstraat Chasse 3188 adressen pdf