• Cultuur

Het milieu is en blijft een belangrijk onderwerp. Niet alleen in Nederland, maar ook in de rest van de wereld. De kranten staan dagelijks vol met artikelen over klimaatverandering, de opwarming van de aarde, de stikstofproblematiek, plasticsoep en ondernemers/wetenschappers die zich bezighouden met hergebruik en het duurzaam ondernemen. Een onderwerp dat ook erg leeft onder onze leerlingen.

Tijdens dit schoolbrede kunstproject draait alles om het milieu, hergebruik & duurzaamheid. We dompelen ons gedurende de projectweken onder in de wereld van afval, groene energie en de wereld van de recyclebusiness en maken van de school één groot recycle- en kennislaboratorium.

Nieuwsgierig geworden en zin om de lessen te volgen? Of om ons lied te horen en onze Recyclejournaals te bekijken?
Neem eens een kijkje op ons het weblog!

Het project loopt nog t/m 13 april. We sluiten het project traditiegetrouw af met ons Kinderkunst"Recycle"museum!

Projectposter