• Activiteiten

Team St. Jan 2 schopt hoge ogen

De voetbalsters van groepen 7B/8A hebben hun doel bereikt en punt gemaakt; dóór naar de volgende ronde en wat is team play! Het mag duidelijk zijn dat het doel, na de twee teamoverwinningen van woensdag 5 april, bijgesteld wordt. En dat in de zwaarste poule van Amsterdam West en nabijheid!

Hoe mooi is het een team van veelzijdigheden met of zonder bal te zien bewegen. Spelen op links, midden, reserve, spits, keeper of verdedigen was geen issue. Ondergegeschikt maken, laat dit nou net de definitie van een klasse team zijn. Zelfs de onervaren partijdige slecht ziende scheidsrechter deed de meiden niets, noch de pauze van 30 minuten. Deze tijd werd gedood met oefenen, strafschoppen nemen, mingelen met de tegenstander of kijken bij de schoolgenoten waar bij de wedstrijd van 5A/6B nog een bal in de sloot belandde, nota bene veroorzaakt door een schaker!

De scheidsrechter van wedstrijd twee was een stuk neutraler.

schoolvoetbal

En het bleef nog lang onrustig in West.