‘Je mag zijn wie je bent’ staat voor het unieke, het persoonlijke in ieder mens. Dat iedereen eigen talenten heeft die ontwikkeld moeten worden oftewel ‘worden wat je kunt’. Dat laatste staat voor groei, beweging en ontwikkeling met anderen. Want mét elkaar vormen we de samenleving van nu én straks. Door talent te stimuleren, bieden wij onze leerlingen een evenwichtig ontwikkeling op zowel cognitief als sociaal-emotioneel gebied. Wij werken gedifferentieerd, dagen kinderen uit en vergroten hun kennis in een veilige huiselijke omgeving. De St. Janschool is een bruisende sprankelende school waar kinderen, ouders en leerkrachten elkaar kennen. Kunst zien wij als bindende factor. Kennis, wetenschap, geschiedenis en techniek worden elk jaar verwerkt in uitzonderlijke kunstprojecten.

Doe de Sint Jan