Rondleiding voor ouders
Wat leuk dat u interesse heeft in onze school! Hieronder staat hoe u uw kind kunt aanmelden en hoe de plaatsing wordt geregeld. Wij organiseren regelmatig informatiebijeenkomsten. Liza Huizer en Dieneke Blikslager geven dan een presentatie over de Sint-Janschool. Na afloop van deze presentatie volgt een korte rondleiding.
Wilt een kijkje komen nemen? Reserveer een plek voor een rondleiding door hieronder op de gewenste datum te klikken.

Dear Parents,
Use the subscription form below to subscribe for the guided tour. Please notice that this tour is completely in Dutch. For an English tour or further information, please contact us by email at stjan.directie@askoscholen.nl

Deze bijeenkomsten zijn voor ouder(s)/ verzorger(s).

De data voor schooljaar 2023-2024 zijn:

Januari: Donderdag 18-1

Februari: Donderdag 1-2, Donderdag 8-2, Donderdag 29-2

Maart: Dinsdag 5-3, donderdag 21-3

April: Donderdag 4-4, donderdag 18-4

Mei:Dinsdag 14-5, Donderdag 23-5, Donderdag 30-5

Juni: dinsdag 4-6 , donderdag 20-6

Wij kunnen maximaal 8 ouders per keer ontvangen. Kies hieronder de gewenste datum en tijd: