• Activiteiten

sint7b1.jpgsint7b2.jpgsint7b5.jpg

sint7b4.jpgsint7b6.jpgsint7b7.jpg

Sinterklaas op de Sint-Jan.
Het is vandaag 5 december,

De kinderen van de Sint-jan gaan (08:30) naar het Kortenaarplein voor de optocht van Sinterklaas. De kinderen stonden in spanning klaar voor de optocht. Tijdens het wachten gingen we zingen met zijn allen voor sinterklaas. Na een poosje kwam Sinterklaas met de Pieten op de fiets. We dachten dat hij weg ging, maar hij reed terug om mee te feesten. Hij sprak met de kinderen over het feest. Toen gingen we dansen met zijn allen. Zelfs sinterklaas ging mee dansen en de Pieten ook! Het werd zo een heel feestelijke intocht. Na een poosje gingen Sinterklaas en de Pieten naar binnen met meester Bakker, naar de groepen 1 tot en met 5. Wij gingen terug naar de klas en daar stonden 32 heel mooie surprises met gedichten. Het werd een heel gezellige dag met de klas!

sint7b11.jpgsint7b12.jpgsint7b13.jpg

sint7b14.jpgsint7b15.jpgsint7b16.jpg